• Ηρώων Πολυτεχνείου 5, Άγιοι Ανάργυροι
  • 210 2692937
  • kepefagan@gmail.com

Ομάδα

Καραμπάση Κατερίνα

Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από όπου και αποφοίτησε το 2005. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του York, στη Μεγάλη Βρετανία (MSc in Reading, Language and Cognition). Έχει ολοκληρώσει το τετραετές προγράμμα του Λόγω Ψυχής στο συνθετικό μοντέλο Συστημικής Ψυχοθεραπείας SANE, που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ομάδων, ζευγαριών και οικογενειών, καθώς και την ετήσια εξειδίκευση στην Θεραπεία Ζεύγους.

Από το 2006 μέχρι και σήμερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και γι' αυτό έχει παρακολουθήσει πλήθος σχετικών σεμιναρίων όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα δομημένης διδασκαλίας TEACCH, το σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, τη χρήση Κοινωνικών ιστοριών και Εικονογραφημένων Συζητήσεων, την κοινωνικοσεξουαλική αγωγή ατόμων με αυτισμό και τη χρήση διάφορων γνωσιακών και άλλων τεχνικών για τη διαχείριση συναισθημάτων και συμπεριφοράς, όπως και τη διευκόλυνση της επικοινωνίας. Σημαντική θεωρείται η συμβολή της εκπαίδευσής της στο πρόγραμμα Marte Meo, προσέγγισης που αποσκοπεί στην βελτίωση της αλληλεπίδρασης μεταξύ γονέα-παιδιού.

Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. Έχει τριετή εμπειρία (2007-2009) σε προγράμματα παράλληλης στήριξης παιδιών με αυτισμό και από το 2008 είναι επιστημονική υπεύθυνη του ΚΕ.Π.ΕΦ - Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους. Τα καθήκοντά της περιλαμβάνουν κυρίως την ψυχοεκπαίδευση, συμβουλευτική και συναισθηματική υποστήριξη γονέων, καθώς και ατομικές και ομαδικές συνεδρίες καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά και εφήβους με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στις υποχρεώσεις της περιλαμβάνεται και η συνεργασία με τα σχολικά πλαίσια στα οποία φοιτούν οι μαθητές του Κέντρου, καθώς και ο συντονισμός της θεραπευτικής ομάδας που πλαισιώνει το παιδί και την οικογένεια.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ψυχοθεραπευτικά με άτομα, οικογένειες και ζευγάρια. Είναι μία από τις δημιουργούς του Χώρου Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας - “Δίνω Νόημα”.

Νταφοπούλου Μαρία

Είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Queen Margaret University-Εδιμβούργο, σε συνεργασία με το Μητροπολιτικό Κολλέγιο.

Εργάζεται από το 2008 εώς σήμερα στο Κέντρο Παιδιού & Εφήβου ως υπεύθυνη του τμήματος Λογοθεραπείας. Έχει δουλέψει σε διάφορες απογευματινές δομές, έχει εμπειρία ως συνοδός παράλληλης στήριξης και έχει δουλέψει σε σχολείο, σε ολιστικό πρόγραμμα παρέμβασης παιδιών με ΔΑΦ, για την ομαλή ένταξή τους τόσο στην Α΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου και στην κοινότητα. Από τον Μάιο του 2018 εώς και σήμερα είναι στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Λογοθεραπευτών-Λογοπεδικών Ελλάδας.

Έχει εξειδικευτεί σε αναπτυξιακές και νευρολογικές διαταραχές, δουλεύει πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης και έχει κλινική εμπειρία σε εύρος διαταραχών όπως κοινωνικής επικοινωνίας, ανάπτυξης λόγου ομιλίας, διαταραχών στοματοπροσωπικού μηχανισμού- σίτισης. Δουλεύει με παιδιά και εφήβους εώς την ηλικία των 18 ετών είτε με ατομικές/ομαδικές συνεδρίες στον θεραπευτικό χώρο-στο σπίτι -στην κοινότητα, είτε με συνεδρίες συνθεραπείας, ακολουθώντας την φιλοσοφία της συστημικής προσέγγισης.

Έχει εποπτευθεί και εκπαιδευτεί τόσο σε σταθμισμένα-προσαρμοσμένα εργαλεία-δοκιμασίες στην ελληνική γλώσσα όσο και σε ποικίλες θεραπευτικές προσεγγίσεις και τεχνικές, μέσω επιμορφωτικών σεμιναρίων εκπαίδευσης, κλινικών εργαστηρίων, συνεδρίων και σεμιναρίων εξειδίκευσης. Κάποια από αυτά είναι:

Derbyshire Language Scheme, Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και έκφρασης, Εικόνες Δράσης, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου, Φωνολογική δοκιμασία Πανελλήνιου Συλλόγου, Λογόμετρο, Preschool Language scale (pls) κ.α.

Εντατική Αλληλεπίδραση, Αναπτυξιακό Μοντέλο Dir-Floortime , Δομημένη Εκπαίδευση Teachh, Κοινωνικές Ιστορίες, Comic strips conversation, Oral placement Therapy –Τοποθέτηση αρθρωτών, Εναλλακτικοί Υποστηρικτικοί τρόποι επικοινωνίας Pecs/Μακατον, Γλωσσικά προγράμματα (Derbyshire), Σημασιολογικά Δίκτυα, Aισθητηριακές παρεμβάσεις στον Aυτισμό, Συνδυασμός Εντατικής Αλληλεπίδρασης και Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Phoneme Touch&Say- Άγγιξε και Πες, Attention Autism, Ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών ικανοτήτων μέσω παιχνιδιού με τη χρήση lego, Προγράμματα ανάπτυξης Διαταραχών Δυσπραξίας-Δυσαρθρίας και Σίτισης (βασικές αρχές νευροεξελικτικής αγωγής NDT Bobath/simata κ.α), Παρέμβαση σε παιδιά με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με ΔΕΠ-Υ κ.α.

Αντύπα Δήμητρα

Έχει σπουδάσει στο Τµήµα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης από όπου και αποφοίτησε το 2005. Έπειτα παρακολούθησε ετήσιο πρόγραμμα ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Από το 2012 µέχρι και σήµερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Αναπτυξιακές διαταραχές (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσµατος, ΔΕΠΥ) και γι’ αυτό έχει παρακολουθήσει πλήθος σχετικών σεµιναρίων. Πιο συγκεκριμένα έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραµµα δοµηµένης διδασκαλίας TEACCH, στο σύστηµα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, στις Κοινωνικές ιστορίες και Εικονογραφηµένες Συζητήσεις, στην κοινωνικοσεξουαλική αγωγή ατόµων µε αυτισµό, στο Γνωσιακό- Συμπεριφορικό δράμα, στη Kινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη χρήση γνωσιακών και συμπεριφορικών τεχνικών σε παιδιά και εφήβους με Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές Διαταραχές, καθώς επίσης και τη χρήση του παιχνιδιού για την ανάπτυξη των συναισθηματικών, κοινωνικών, επικοινωνιακών δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στην Ασφαλή χρήση του διαδικτύου από παιδιά και έφηβους και στη εκπαίδευση των γονέων σχετικά με θέματα του διαδικτύου (Υπουργείο Υγείας). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραµµα Marte Meo, προσέγγιση που αποσκοπεί στην βελτίωση της αλληλεπίδρασης µεταξύ γονέα-παιδιού.

Έχει τριετή εµπειρία (2012-2015) σε προγράµµατα παράλληλης στήριξης παιδιών µε αυτισµό και από το 2012 έως και σήμερα εργάζεται στο ΚΕ.Π.ΕΦ- Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους. Τα καθήκοντά της περιλαµβάνουν κυρίως ατοµικές και οµαδικές συνεδρίες καλλιέργειας κοινωνικών/συναισθηματικών/επικοινωνιακών/πραγματολογικών/γνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά και εφήβους µε Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές διαταραχές. Επιπλέον, στα καθήκοντά της περιλαμβάνονται συναντήσεις γονέων ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα καθώς επίσης και η συνεργασία µε τα σχολικά πλαίσια στα οποία φοιτούν οι µαθητές του Κέντρου.

Στεργίου Σταυρούλα

Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών από όπου και αποφοίτησε το 2010.

Από το 2010 εώς και το 2014 ασχολήθηκε με την Εγκεφαλική Παράλυση. Από το 2014 εώς και σήμερα ασχολείται εντατικά με την Παιδαγωγική Εργοθεραπεία και τις Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος. Έχει εξειδικευτεί στην μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, συνέδρια και ημερίδες με επίκεντρο τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και την Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας, όπως για παράδειγμα εργοθεραπεία σε ΔΕΠ-Υ, εργοθεραπεία στις ΔΑΦ και στις μαθησιακές δυσκολίες (δυσγραφία), καθώς και την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με νευροαναπτυξιακά προβλήματα στην ΕΛΕΠΑΠ.

Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα της Παιδαγωγικής Εργοθεραπείας και έχει αναπτύξει εμπειρία σε προγράμματα αυτόνομης διαβίωσης σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες. Από το 2017 είναι Υπεύθυνη του τμήματος Εργοθεραπείας και Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης του ΚΕ.Π.ΕΦ- Κέντρου Παιδιού & Εφήβου, στους Αγίους Αναργύρους.

Τιτόκη Μαρία

Εισήχθη στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου το 2011. Κατά την διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε κέντρα ημέρας παιδιών και κέντρα αποκατάστασης ενηλίκων, όπου ανέλαβε περιστατικά με νοητική καθυστέρηση, αυτισμό, και σύνδρομα. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο Νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ όπου ήρθε σε επαφή με περιστατικά ηλικιωμένων με αφασία, δυσαρθρία, δυσφαγία και νευρογενείς κινητικές διαταραχές της ομιλίας. Τέλος, αφιέρωσε την πτυχιακή της εργασία στην βιβλιογραφική έρευνα που αφορά το παιχνίδι στα παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και αποφοίτησε στα τέλη του 2016.

Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας. Πιο συγκεκριμένα, έχει εργαστεί σε κέντρο διάγνωσης και αποκατάστασης, σε κέντρο πρώιμης παρέμβασης και σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα.

Έχει λάβει τη βασική εκπαίδευση της Μυολειτουργικής Θεραπείας, της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, της Εντατικής Αλληλεπίδρασης, του Παιχνιδιού στο Πάτωμα (Floortime), του Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ και του SSIP (Social Skills Intervention Program). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στις «Διαταραχές Κοινωνικής Επικοινωνίας - το Μοντέλο των Κύκλων» και στο «Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ)».

Στο Κέντρο Παιδιού και Εφήβου αναλαμβάνει την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και εφήβων και την υποστήριξη των οικογενειών τους σε σχέση με τις δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας.

Παλανδρή Μαρία

Αποφοίτησε το 2003 από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Northumbria. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Ψυχιατρικής, Νευρολογίας και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του King’s (MSc in Clinical and Public Health Aspects of Addictions). Έχει ολοκληρώσει το τετραετές πρόγραμμα του Εργαστηρίου Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων (2005-2009), στο μοντέλο της Συστημικής Ψυχοθεραπείας, που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ζευγαριών και οικογενειών. Είναι τελειόφοιτη του τετραετούς προγράμματος του ‘Έρμα’ στο μοντέλο της Δραματοθεραπείας με κύριο στόχο την εκπαίδευση σε δραματοθεραπευτικές τεχνικές (ρόλοι, μύθοι, παραμύθια, κίνηση, θεραπευτικές κάρτες, εικαστικά) και σκοπό τον εμπλουτισμό της ψυχοθεραπευτικής διεργασίας.

Από το 2009 μέχρι και σήμερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ψυχοθεραπευτική διαδικασία με σκοπό την υποστήριξη και εξέλιξη τόσο σε ατομικό αλλά και σε οικογενειακό επίπεδο ατόμων με συναισθηματικές δυσκολίες. Στα πλαίσια υποστήριξης οικογενειών, έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια που αφορούσαν στις αναπτυξιακές διαταραχές, ενώ παράλληλα με τις βασικές της εκπαιδεύσεις έχει ενταχθεί σε βραχεία εκπαιδευτικά προγράμματα όπως το Marte Meo ( Τεχνική ενίσχυσης της νοητικής και συναισθηματικής ανάπτυξης του παιδιού, εφήβου ή ενήλικα με στόχο την υποστηρικτική επικοινωνία) και εκπαίδευση στη χορήγηση και βαθμολόγηση ψυχολογικών δοκιμασιών για την αξιολόγηση της προσωπικότητας και της ψυχικής λειτουργικότητας (TAT, MMPI, Rorschach, Sentence Completion). Τα τελευταία 2 χρόνια παρακολουθεί βιωματικά σεμινάρια δραματοθεραπείας.

Από το 2010 έχει εργαστεί στο ΚΕ.Π.ΕΦ και σε άλλα ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας. Τα καθήκοντά της περιλαμβάνουν την συμβουλευτική και συναισθηματική υποστήριξη γονέων και την συναισθηματική υποστήριξη εφήβων και ενηλίκων ατομικά. Τα τελευταία χρόνια συντονίζει ανοιχτή ψυχοθεραπευτική ομάδα ενηλίκων που στόχο έχει την ανάπτυξη αυτογνωσίας και ομάδες προσωπικής ανάπτυξης ακολουθώντας το μοντέλο της δραματοθεραπείας.

Επιπλέον εργάζεται ιδιωτικά παρέχοντας ψυχοθεραπεία σε άτομα και οικογένειες. Είναι μία από τις δημιουργούς του Χώρου Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας "Δίνω Νόημα".

Γραμμένου Μαριάννα

Αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου το 2015. Κατά την διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε Νηπιαγωγείο, Ειδικό Σχολείο, Πρότυπο Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας, όπου ανέλαβε περιστατικά παιδιών και ενηλίκων με νοητική καθυστέρηση και αρθρωτικές διαταραχές. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο κέντρο λογοθεραπείας Ευμάθεια, όπου ήρθε σε επαφή με περιστατικά με φωνολογικές, αρθρωτικές διαταραχές, αυτισμό. Τέλος, αφιέρωσε την πτυχιακή της εργασία στην βιβλιογραφική έρευνα και στατιστική ανάλυση που αφορά το παιχνίδι στα παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και τυπικής ανάπτυξης. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας. Πιο συγκεκριμένα, έχει εργαστεί σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα.

Έχει λάβει εκπαίδευση της Εντατικής Αλληλεπίδρασης, Μυολειτουργικής Θεραπείας, του Παιχνιδιού στο Πάτωμα (Floortime), του Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ και PALIN PARENT CHILD INTERACTION THERAPY, που αφορά στον Τραυλισμό.

Στο Κέντρο Παιδιού & Εφήβου αναλαμβάνει την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και εφήβων και την υποστήριξη των οικογενειών τους σε σχέση με τις δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας.