• Ηρώων Πολυτεχνείου 5, Άγιοι Ανάργυροι
  • 210 2692937
  • kepefagan@gmail.com

Ομάδα

Καραμπάση Κατερίνα

Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από όπου και αποφοίτησε το 2005. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του York, στη Μεγάλη Βρετανία (MSc in Reading, Language and Cognition). Έχει ολοκληρώσει το τετραετές προγράμμα του Λόγω Ψυχής στο συνθετικό μοντέλο Συστημικής Ψυχοθεραπείας SANE, που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ομάδων, ζευγαριών και οικογενειών, καθώς και την ετήσια εξειδίκευση στην Θεραπεία Ζεύγους.

Από το 2006 μέχρι και σήμερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και γι' αυτό έχει παρακολουθήσει πλήθος σχετικών σεμιναρίων όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα δομημένης διδασκαλίας TEACCH, το σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, τη χρήση Κοινωνικών ιστοριών και Εικονογραφημένων Συζητήσεων, την κοινωνικοσεξουαλική αγωγή ατόμων με αυτισμό και τη χρήση διάφορων γνωσιακών και άλλων τεχνικών για τη διαχείριση συναισθημάτων και συμπεριφοράς, όπως και τη διευκόλυνση της επικοινωνίας. Σημαντική θεωρείται η συμβολή της εκπαίδευσής της στο πρόγραμμα Marte Meo, προσέγγισης που αποσκοπεί στην βελτίωση της αλληλεπίδρασης μεταξύ γονέα-παιδιού.

Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. Έχει τριετή εμπειρία (2007-2009) σε προγράμματα παράλληλης στήριξης παιδιών με αυτισμό και από το 2008 είναι επιστημονική υπεύθυνη του ΚΕ.Π.ΕΦ - Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους. Τα καθήκοντά της περιλαμβάνουν κυρίως την ψυχοεκπαίδευση, συμβουλευτική και συναισθηματική υποστήριξη γονέων, καθώς και ατομικές και ομαδικές συνεδρίες καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά και εφήβους με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στις υποχρεώσεις της περιλαμβάνεται και η συνεργασία με τα σχολικά πλαίσια στα οποία φοιτούν οι μαθητές του Κέντρου, καθώς και ο συντονισμός της θεραπευτικής ομάδας που πλαισιώνει το παιδί και την οικογένεια.

Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ψυχοθεραπευτικά με άτομα, οικογένειες και ζευγάρια. Είναι μία από τις δημιουργούς του Χώρου Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας - “Δίνω Νόημα”.

Νταφοπούλου Μαρία

Είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Queen Margaret University-Εδιμβούργο, σε συνεργασία με το Μητροπολιτικό Κολλέγιο.

Εργάζεται από το 2008 εώς σήμερα στο Κέντρο Παιδιού & Εφήβου ως υπεύθυνη του τμήματος Λογοθεραπείας. Έχει δουλέψει σε διάφορες απογευματινές δομές, έχει εμπειρία ως συνοδός παράλληλης στήριξης και έχει δουλέψει σε σχολείο, σε ολιστικό πρόγραμμα παρέμβασης παιδιών με ΔΑΦ, για την ομαλή ένταξή τους τόσο στην Α΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου και στην κοινότητα. Από τον Μάιο του 2018 εώς και σήμερα είναι στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Λογοθεραπευτών-Λογοπεδικών Ελλάδας.

Έχει εξειδικευτεί σε αναπτυξιακές και νευρολογικές διαταραχές, δουλεύει πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης και έχει κλινική εμπειρία σε εύρος διαταραχών όπως κοινωνικής επικοινωνίας, ανάπτυξης λόγου ομιλίας, διαταραχών στοματοπροσωπικού μηχανισμού- σίτισης. Δουλεύει με παιδιά και εφήβους εώς την ηλικία των 18 ετών είτε με ατομικές/ομαδικές συνεδρίες στον θεραπευτικό χώρο-στο σπίτι -στην κοινότητα, είτε με συνεδρίες συνθεραπείας, ακολουθώντας την φιλοσοφία της συστημικής προσέγγισης.

Έχει εποπτευθεί και εκπαιδευτεί τόσο σε σταθμισμένα-προσαρμοσμένα εργαλεία-δοκιμασίες στην ελληνική γλώσσα όσο και σε ποικίλες θεραπευτικές προσεγγίσεις και τεχνικές, μέσω επιμορφωτικών σεμιναρίων εκπαίδευσης, κλινικών εργαστηρίων, συνεδρίων και σεμιναρίων εξειδίκευσης. Κάποια από αυτά είναι:

Derbyshire Language Scheme, Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και έκφρασης, Εικόνες Δράσης, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου, Φωνολογική δοκιμασία Πανελλήνιου Συλλόγου, Λογόμετρο, Preschool Language scale (pls) κ.α.

Εντατική Αλληλεπίδραση, Αναπτυξιακό Μοντέλο Dir-Floortime , Δομημένη Εκπαίδευση Teachh, Κοινωνικές Ιστορίες, Comic strips conversation, Oral placement Therapy –Τοποθέτηση αρθρωτών, Εναλλακτικοί Υποστηρικτικοί τρόποι επικοινωνίας Pecs/Μακατον, Γλωσσικά προγράμματα (Derbyshire), Σημασιολογικά Δίκτυα, Aισθητηριακές παρεμβάσεις στον Aυτισμό, Συνδυασμός Εντατικής Αλληλεπίδρασης και Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Phoneme Touch&Say- Άγγιξε και Πες, Attention Autism, Ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών ικανοτήτων μέσω παιχνιδιού με τη χρήση lego, Προγράμματα ανάπτυξης Διαταραχών Δυσπραξίας-Δυσαρθρίας και Σίτισης (βασικές αρχές νευροεξελικτικής αγωγής NDT Bobath/simata κ.α), Παρέμβαση σε παιδιά με Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Παρέμβαση σε παιδιά και εφήβους με ΔΕΠ-Υ κ.α.

Αντύπα Δήμητρα

Έχει σπουδάσει στο Τµήµα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης από όπου και αποφοίτησε το 2005. Έπειτα παρακολούθησε ετήσιο πρόγραμμα ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Από το 2012 µέχρι και σήµερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Αναπτυξιακές διαταραχές (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσµατος, ΔΕΠΥ) και γι’ αυτό έχει παρακολουθήσει πλήθος σχετικών σεµιναρίων. Πιο συγκεκριμένα έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραµµα δοµηµένης διδασκαλίας TEACCH, στο σύστηµα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, στις Κοινωνικές ιστορίες και Εικονογραφηµένες Συζητήσεις, στην κοινωνικοσεξουαλική αγωγή ατόµων µε αυτισµό, στο Γνωσιακό- Συμπεριφορικό δράμα, στη Kινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη χρήση γνωσιακών και συμπεριφορικών τεχνικών σε παιδιά και εφήβους με Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές Διαταραχές, καθώς επίσης και τη χρήση του παιχνιδιού για την ανάπτυξη των συναισθηματικών, κοινωνικών, επικοινωνιακών δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στην Ασφαλή χρήση του διαδικτύου από παιδιά και έφηβους και στη εκπαίδευση των γονέων σχετικά με θέματα του διαδικτύου (Υπουργείο Υγείας). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραµµα Marte Meo, προσέγγιση που αποσκοπεί στην βελτίωση της αλληλεπίδρασης µεταξύ γονέα-παιδιού.

Έχει τριετή εµπειρία (2012-2015) σε προγράµµατα παράλληλης στήριξης παιδιών µε αυτισµό και από το 2012 έως και σήμερα εργάζεται στο ΚΕ.Π.ΕΦ- Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους. Τα καθήκοντά της περιλαµβάνουν κυρίως ατοµικές και οµαδικές συνεδρίες καλλιέργειας κοινωνικών/συναισθηματικών/επικοινωνιακών/πραγματολογικών/γνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά και εφήβους µε Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές διαταραχές. Επιπλέον, στα καθήκοντά της περιλαμβάνονται συναντήσεις γονέων ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα καθώς επίσης και η συνεργασία µε τα σχολικά πλαίσια στα οποία φοιτούν οι µαθητές του Κέντρου.

Στεργίου Σταυρούλα

Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών από όπου και αποφοίτησε το 2010.

Από το 2010 εώς και το 2014 ασχολήθηκε με την Εγκεφαλική Παράλυση. Από το 2014 εώς και σήμερα ασχολείται εντατικά με την Παιδαγωγική Εργοθεραπεία και τις Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος. Έχει εξειδικευτεί στην μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια, συνέδρια και ημερίδες με επίκεντρο τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος καθώς και την Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας, όπως για παράδειγμα εργοθεραπεία σε ΔΕΠ-Υ, εργοθεραπεία στις ΔΑΦ και στις μαθησιακές δυσκολίες (δυσγραφία), καθώς και την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με νευροαναπτυξιακά προβλήματα στην ΕΛΕΠΑΠ.

Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα της Παιδαγωγικής Εργοθεραπείας και έχει αναπτύξει εμπειρία σε προγράμματα αυτόνομης διαβίωσης σε παιδιά με κινητικές δυσκολίες. Από το 2017 είναι Υπεύθυνη του τμήματος Εργοθεραπείας και Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης του ΚΕ.Π.ΕΦ- Κέντρου Παιδιού & Εφήβου, στους Αγίους Αναργύρους.

Κανάκη Ελευθερία

Αποφοίτησε το 2013 από το Τµήµα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστηµίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και έχει εξειδικευθεί στην ειδική αγωγή. Έχει εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και παρέμβαση μαθησιακών δυσκολιών. Ακόμη, έχει ολοκληρώσει το μονοετές πρόγραμμα συστημικής συμβουλευτικής του Περί Ψυχής, σκοπός του οποίου είναι η βαθύτερη κατανόηση του τρόπου που αλληλοσχετίζεται και αλληλεπιδρά ένα σύστημα και μπορεί να βρει εφαρμογή σε επιχειρήσεις, οργανισμούς, σχολεία, ζευγάρια, οικογένειες, ομάδες, αλλά και σε ατομικό επίπεδο. Από το 2019 παρακολουθεί το τετραετές πρόγραμμα ειδίκευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία του Λόγω Ψυχής.

Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσµατος και γι’ αυτό έχει παρακολουθήσει σχετικά σεµινάρια. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών και τα καθήκοντά της περιλαµβάνουν κυρίως την αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών αλλά και την ψυχοεκπαίδευση παιδιών µε διάσπαση ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητα.

Τιτόκη Μαρία

Εισήχθη στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου το 2011. Κατά την διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε κέντρα ημέρας παιδιών και κέντρα αποκατάστασης ενηλίκων, όπου ανέλαβε περιστατικά με νοητική καθυστέρηση, αυτισμό, και σύνδρομα. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο Νοσοκομείο ΝΙΜΤΣ όπου ήρθε σε επαφή με περιστατικά ηλικιωμένων με αφασία, δυσαρθρία, δυσφαγία και νευρογενείς κινητικές διαταραχές της ομιλίας. Τέλος, αφιέρωσε την πτυχιακή της εργασία στην βιβλιογραφική έρευνα που αφορά το παιχνίδι στα παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και αποφοίτησε στα τέλη του 2016.

Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας. Πιο συγκεκριμένα, έχει εργαστεί σε κέντρο διάγνωσης και αποκατάστασης, σε κέντρο πρώιμης παρέμβασης και σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα.

Έχει λάβει τη βασική εκπαίδευση της Μυολειτουργικής Θεραπείας, της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, της Εντατικής Αλληλεπίδρασης, του Παιχνιδιού στο Πάτωμα (Floortime), του Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ και του SSIP (Social Skills Intervention Program). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στις «Διαταραχές Κοινωνικής Επικοινωνίας - το Μοντέλο των Κύκλων» και στο «Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ)».

Στο Κέντρο Παιδιού και Εφήβου αναλαμβάνει την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και εφήβων και την υποστήριξη των οικογενειών τους σε σχέση με τις δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας.

Πατρινού Νίκη

Ξεκίνησε τις σπουδές της το 2007 στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Μετά την αποφοίτησή της μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές Δυσκολίες από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Το ενδιαφέρον της για την Ειδική Αγωγή την οδήγησε στο Πανεπιστήμιο Canterbury Christ Church όπου σπούδασε Κλινική Λογοθεραπεία (Bachelor of Honors in Speech and Language Therapy). Τέλος, ασχολήθηκε με την εκμάθηση της Νοηματικής Γλώσσας, στο Ίδρυμα Κωφών Ελλάδος. Από το 2013 έως και σήμερα, έχει ασχοληθεί ως Λογοθεραπεύτρια αλλά και ως Εμψυχώτρια Θεατρικού παιχνιδιού, με Αναπτυξιακές και Νευρολογικές διαταραχές σε παιδιά και ενήλικες, στα πλαίσια της ατομικής και ομαδικής θεραπείας, της παράλληλης στήριξης και άλλων προσαρμοσμένων προγραμμάτων (όπως εξειδικευμένα Αθλητικά Camp).

Προκειμένου να ανταποκριθεί στις θεραπευτικές ανάγκες των παιδιών και των οικογενειών που αναλαμβάνει, έχει εξειδικευτεί σε διάφορες θεραπευτικές προσεγγίσεις. Συγκεκριμένα, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα ψυχοεκπαίδευσης και συμβουλευτικής Marte Meo, που σχετίζεται με την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης μεταξύ γονέα/ παιδαγωγού/ φροντιστή με το παιδί. Επίσης, έχει εξειδικευτεί στο πρόγραμμα δομημένης διδασκαλίας TEACCH και στις προσεγγίσεις Social Stories και Comic Stripes, που αποσκοπούν στην ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων. Παράλληλα, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την παιδιατρική δυσφαγία, όπως το GET Permission Approach to Feeding. Έχει ασχοληθεί ακόμη, με θεραπευτικές μεθόδους που αφορούν τον Τραυλισμό, όπως επίσης και με Γνωσιακές τεχνικές όπως το CBD- Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα, το Video Modelling και λοιπά. Τέλος, παρακολουθεί εποπτικά προγράμματα που σχετίζονται με αυτές τις τεχνικές και αφορούν τόσο την Λογοθεραπεία, όσο και την Ψυχοεκπαίδευση.

Παναγοπούλου Γεωργία

Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας με κατεύθυνση ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 2012.Συνακόλουθα, το 2014 εξειδικεύτηκε στην Ειδική Αγωγή με ετήσιο σεμινάριο στο Κέντρο Ψυχοφυσιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών που αφορούσε στις Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, Δυσορθογραφία, Δυσπραξία), Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, Διαταραχές Συμπεριφοράς, Αισθητηριακές–Κινητικές Αναπηρίες, Νοητική Υστέρηση, Αυτισμό, Ψυχικές Διαταραχές παιδιών και εφήβων, Ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση, Συμβουλευτική Γονέων και στις Υποστηρικτικές Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Το 2017 ολοκλήρωσε και τις μεταπτυχιακές σπουδές της στις Επιστήμες της Αγωγής και την Ειδική εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας (MEDD Special Educational Needs, Distance learning, University of Nicosia ). Τέλος, έχει εκπαιδευθεί και έχει λάβει επάρκεια από το Κέντρο Αποκατάστασης Τυφλών στην Ελληνική Γραφή Braille.

Έχει δουλέψει με παιδιά σε διαγνωστικό και θεραπευτικό πλαίσιο σε ένα ευρύ φάσμα δυσκολιών, όπως μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ, αυτισμό & σύνδρομα. Έχει αναλάβει την παράλληλη στήριξη μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ΔΑΦ καθώς και την δόμηση ειδικών προγραμμάτων για την στήριξη τους εντός και εκτός του σχολικού πλαισίου. Έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών στο ειδικό παιδαγωγικό τμήμα και συγκεκριμένα στην αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών παιδιών προσχολικής ηλικίας, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Έχει παράσχει εθελοντική εργασία 1000 ωρών στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας Περιστερίου ,στο Παιδοψυχιατρικό τμήμα ( παράρτημα ΨΝΑ) όπου εντρύφησε στην πρώιμη ανίχνευση, διάγνωση και αντιμετώπιση μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών παιδιών και εφήβων, Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠ-Υ, στη λήψη παιδοψυχιατρικού ιστορικού αλλά και στην εκπαίδευση χορήγησης, βαθμολόγησης και αξιολόγησης ψυχομετρικών δοκιμασιών όπως RAVEN test ,AΘΗΝΑ-ΤΕΣΤ, κλιμάκων DU-PAUL κα.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ενίσχυσης της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών (Super Skills for Life programme -Helping young people cope with anxiety and depression Εργαστηριακό Σεμινάριο- Prof Cecilia Essau).

Παραμένει πάντα σε διαρκή εκπαίδευση προκειμένου να είναι ενήμερη για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της Ειδικής αγωγής και Εκπαίδευσης. Έχει όραμα, μεγάλη αγάπη και αφοσίωση για το λειτούργημα που επέλεξε να ασκεί. Από τον Σεπτέμβριο του 2017 παρέχει θεραπευτικές συνεδρίες ειδικής διαπαιδαγώγησης στο ΚΕ.Π.ΕΦ - Κέντρο Παιδιού & Εφήβου, στους Αγίους Αναργύρους.

Παλανδρή Μαρία

Αποφοίτησε το 2003 από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Northumbria. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Ψυχιατρικής, Νευρολογίας και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του King’s (MSc in Clinical and Public Health Aspects of Addictions). Έχει ολοκληρώσει το τετραετές πρόγραμμα του Εργαστηρίου Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων (2005-2009), στο μοντέλο της Συστημικής Ψυχοθεραπείας, που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ζευγαριών και οικογενειών. Είναι τελειόφοιτη του τετραετούς προγράμματος του ‘Έρμα’ στο μοντέλο της Δραματοθεραπείας με κύριο στόχο την εκπαίδευση σε δραματοθεραπευτικές τεχνικές (ρόλοι, μύθοι, παραμύθια, κίνηση, θεραπευτικές κάρτες, εικαστικά) και σκοπό τον εμπλουτισμό της ψυχοθεραπευτικής διεργασίας.

Από το 2009 μέχρι και σήμερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ψυχοθεραπευτική διαδικασία με σκοπό την υποστήριξη και εξέλιξη τόσο σε ατομικό αλλά και σε οικογενειακό επίπεδο ατόμων με συναισθηματικές δυσκολίες. Στα πλαίσια υποστήριξης οικογενειών, έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια που αφορούσαν στις αναπτυξιακές διαταραχές, ενώ παράλληλα με τις βασικές της εκπαιδεύσεις έχει ενταχθεί σε βραχεία εκπαιδευτικά προγράμματα όπως το Marte Meo ( Τεχνική ενίσχυσης της νοητικής και συναισθηματικής ανάπτυξης του παιδιού, εφήβου ή ενήλικα με στόχο την υποστηρικτική επικοινωνία) και εκπαίδευση στη χορήγηση και βαθμολόγηση ψυχολογικών δοκιμασιών για την αξιολόγηση της προσωπικότητας και της ψυχικής λειτουργικότητας (TAT, MMPI, Rorschach, Sentence Completion). Τα τελευταία 2 χρόνια παρακολουθεί βιωματικά σεμινάρια δραματοθεραπείας.

Από το 2010 έχει εργαστεί στο ΚΕ.Π.ΕΦ και σε άλλα ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας. Τα καθήκοντά της περιλαμβάνουν την συμβουλευτική και συναισθηματική υποστήριξη γονέων και την συναισθηματική υποστήριξη εφήβων και ενηλίκων ατομικά. Τα τελευταία χρόνια συντονίζει ανοιχτή ψυχοθεραπευτική ομάδα ενηλίκων που στόχο έχει την ανάπτυξη αυτογνωσίας και ομάδες προσωπικής ανάπτυξης ακολουθώντας το μοντέλο της δραματοθεραπείας.

Επιπλέον εργάζεται ιδιωτικά παρέχοντας ψυχοθεραπεία σε άτομα και οικογένειες. Είναι μία από τις δημιουργούς του Χώρου Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας "Δίνω Νόημα".

Κουτσούκου Έφη

Είναι ψυχολόγος – παιγνιοθεραπεύτρια. Φοίτησε στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών κι έπειτα συνέχισε τις σπουδές της στην Παιγνιοθεραπεία στο Ελληνικό Ινστιτούτο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας το "Άθυρμα". Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και βιωματικών εργαστηρίων με καταξιωμένους Έλληνες και ξένους θεραπευτές πάνω σε θέματα παιδιών και οικογένειας γενικότερα, ενώ και η ίδια διοργανώνει σεμινάρια. Τέλος, έχει εργαστεί σε διάφορα κέντρα και ιδρύματα με παιδιά και εφήβους ως παιγνιοθεραπεύτρια, συμβουλευτικά με γονείς αλλά και θεραπευτικά με ενήλικες.

Γεωργακάκη Στέλλα

Είναι αριστούχος απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του University of Central Lancashire. Βρίσκεται στο τρίτο έτος της ειδίκευσής της στο συνθετικό μοντέλο Συστημικής Ψυχοθεραπείας SANE, του "Λόγω Ψυχής" που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ομάδων, ζευγαριών και οικογενειών.

Έχει παρακολουθήσει επιστημονικά εκπαιδευτικά σεμινάρια και προγράμματα πάνω στην Κλινική Ψυχοπαθολογία αλλά και στην Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων προκειμένου να εμβαθύνει στην ψυχοπαθολογία, τις αναπτυξιακές διαταραχές και την διαχείριση συναισθημάτων και να εμπλουτίσει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει παιδιά αλλά και ενήλικες.

Έχει συνεργαστεί εθελοντικά με κέντρα ειδικής αγωγής στη διαχείριση συναισθημάτων και συμπεριφοράς παιδιών με αυτισμό καθώς και με τα Παιδικά Χωριά SOS σε ψυχοεκπαιδευτικές ομάδες δημιουργικής απασχόλησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων.

Έχει εργαστεί ιδιωτικά ως εξωτερικός συνεργάτης, βλέποντας θεραπευτικά εφήβους, ενήλικους και οικογένειες. Σήμερα εργάζεται στο ΚΕ.Π.ΕΦ - Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους, παρέχοντας συμβουλευτική και συναισθηματική υποστήριξη σε γονείς, εφήβους και παιδιά.

Δημητράντζος Αλέξανδρος

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθηνών στο οποίο εισήχθη το 2010. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στον τομέα της παιδιατρικής εργοθεραπείας , με πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση των κινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών, ώστε να ανταποκρίνονται παραγωγικά και ικανοποιητικά σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Μέχρι σήμερα ασχολείται με βρέφη και νήπια στον τομέα της πρώιμης παρέμβασης καθώς και με παιδιά και εφήβους με κινητικές και αναπτυξιακές διαταραχές , διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, σύνδρομα, υπερκινητικότητα, διάσπαση προσοχής και ΔΕΠΥ, νοητική υστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης και με προβλήματα συμπεριφοράς.

Ασχολήθηκε με την παράλληλη στήριξη για τρία χρόνια σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με εγκεφαλική παράλυση και αυτισμό. Από το 2011-2017 διατέλεσε συνοδός παιδιών σε κατασκηνωτικά προγράμματα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματίων γονέων και κηδεμόνων ατόμων με αναπηρία.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα συνεδρίων και σεμιναρίων από Έλληνες και ξένους ομιλητές, νευρολογίας, παιδονευρολογίας παιδοψυχολογίας και εργοθεραπείας. Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο «Αισθητηριακή ολοκλήρωσης για βρέφη και νήπια» και το webinar «Food is Sensory, Helping Children Love the Sensory Aspects of Foods». Χρησιμοποιεί την προσέγγιση της αισθητηριακής ολοκλήρωσης για την οποία βρίσκεται σε συνεχή εκπαίδευση και παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις.

Συμμετείχε στο βιωματικό ψυχοεκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Βιωματική ψυχοεκπαιδευτική ομάδα κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής αγωγής μέσω παιχνιδιού» και έχει εκπαιδευτεί στη δέσμη αξιολόγησης ΒΟΤ-2 (Bruiniks-Oseretsky Test of motor Proficiency). Συνεχίζει να εκπαιδεύεται και να ενημερώνεται διαρκώς για τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα του κλάδου του.Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία τους πρώτους δύο κύκλους της Ελληνικής νοηματικής γλώσσας του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών και συνεχίζει την εκπαίδευσή του μέχρι σήμερα.

Παπαβασιλείου Αντωνία

Αποφοίτησε από το Τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών το 2014. Από το 2015 εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα, ως παιδιατρική εργοθεραπεύτρια, με επίκεντρο τον αυτισμό και τις νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Επίσης, έχει πολυετή εμπειρία ως παράλληλη στήριξη σε παιδιά με αυτισμό.

Έχει ειδικευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και έχει κάνει σεμινάρια που αφορούν τον Αυτισμό, την Δυσγραφία και την Αισθητηριακή Εμπειρία του φαγητού. Έχει εκπαιδευτεί στο δομημένο πρόγραμμα TEACCH, τις κοινωνικές ιστορίες και έχει παρακολουθήσει σεμινάριο για το Greenspan Floortime Approach.

Κουτουδάκη Αλεξάνδρα

Έχει αποφοιτήσει από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Έπειτα, ολοκλήρωσε την ετήσια εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και στη Συμβουλευτική του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Το 2018 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του Utrecht University στην Ολλανδία (MSc in Clinical Child and Adolescent Psychology), όπου ήρθε σε επαφή με διαφορετικούς τρόπους αξιολόγησης και παρέμβασης στις αναπτυξιακές διαταραχές και στις συναισθηματικές δυσκολίες, ενώ εντρύφησε κυρίως στην χρήση Γνωσιακών Τεχνικών σε παιδιά και εφήβους.

Έχει εργαστεί στα πλαίσια πρακτικής άσκησης σε δομές απασχόλησης, υποστήριξης και ένταξης παιδιών και νέων με αναπτυξιακές διαταραχές, όπως και σε σχολεία στην Ολλανδία για ερευνητικούς, κλινικούς κι εκπαιδευτικούς σκοπούς. Το 2017 πραγματοποίησε πρακτική άσκηση στο Παιδοψυχιατρικό Τμήμα του Κέντρου Ψυχικής Υγείας Περιστερίου (παράρτημα ΨΝΑ), όπου εκπαιδεύτηκε στη λήψη Παιδιοψυχιατρικού Ιστορικού, στην αξιολόγηση παιδιών και εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, Δ.Α.Φ και συναισθηματικές δυσκολίες, όπως και στη χορήγηση, βαθμολόγηση και αξιολόγηση ψυχομετρικών κλιμάκων (πχ Raven Progressive Matrices Couleur and Standard, DuPaul, τεστ νοημοσύνης WISC- III κ.α). Επιπροσθέτως, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και συνέδρια σχετικά με την ψυχική υγεία παιδιών και εφήβων, ενώ έχει εκπαιδευτεί σε μεθόδους προσέγγισης στις αναπτυξιακές διαταραχές, όπως Floortime, Attention Autism, στην ανίχνευση και παρέμβαση στη ΔΕΠ-Υ κ.α. Επίσης, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα ψυχοεκπαίδευσης Marte Meo, το οποίο αποσκοπεί στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης μεταξύ γονέα/ φροντιστή με το παιδί. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη δημιουργική γραφή και αφήγηση για παιδιά και την ενδιαφέρει αρκετά η ένταξη δημιουργικών τεχνικών στη θεραπευτική πράξη.

Από τον Οκτώβριο του 2019 εργάζεται στο Κέντρο Παιδιού & Εφήβου, όπου πραγματοποιεί ψυχοπαιδαγωγικά προγράμματα σε παιδιά και εφήβους με Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές διαταραχές. Επιπλέον, στα καθήκοντά της περιλαμβάνονται ψυχοεκπαιδευτικές συναντήσεις γονέων, όπως και συνεργασία µε σχολικά πλαίσια. Από το Σεπτέμβριο του 2020 συμμετέχει στο προσαρμοσμένο κυκλικό πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης και προσχολικής ένταξης «Γεφυράκι» του ΚΕ.Π.ΕΦ, όπου συντονίζει ομάδες καλλιέργειας κοινωνικοσυναισθηματικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε παιδιά 2,5-4 ετών.

Γραμμένου Μαριάννα

Αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου το 2015. Κατά την διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε Νηπιαγωγείο, Ειδικό Σχολείο, Πρότυπο Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας, όπου ανέλαβε περιστατικά παιδιών και ενηλίκων με νοητική καθυστέρηση και αρθρωτικές διαταραχές. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο κέντρο λογοθεραπείας Ευμάθεια, όπου ήρθε σε επαφή με περιστατικά με φωνολογικές, αρθρωτικές διαταραχές, αυτισμό. Τέλος, αφιέρωσε την πτυχιακή της εργασία στην βιβλιογραφική έρευνα και στατιστική ανάλυση που αφορά το παιχνίδι στα παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και τυπικής ανάπτυξης. Έκτοτε εργάζεται με παιδιά και εφήβους με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας. Πιο συγκεκριμένα, έχει εργαστεί σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα.

Έχει λάβει εκπαίδευση της Εντατικής Αλληλεπίδρασης, Μυολειτουργικής Θεραπείας, του Παιχνιδιού στο Πάτωμα (Floortime), του Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ και PALIN PARENT CHILD INTERACTION THERAPY, που αφορά στον Τραυλισμό.

Στο Κέντρο Παιδιού & Εφήβου αναλαμβάνει την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και εφήβων και την υποστήριξη των οικογενειών τους σε σχέση με τις δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας.